Ads 468x60px

27 Ağustos 2013 Salı

Batman fanları Ben Affleck'i istemiyor!

Batman fanları Ben Affleck'i istemiyor!

Batman fanları Ben Affleck'i istemiyor!

Christian Bale'ın Batman rolünü bırakmasıyla birlikte boşalan koltuğa Ben Affleck'in getirileceğinin duyurulması üzerine serinin hayranları ayaklanarak ünlü oyuncuya karşıt bir imza kampanyası geliştirdiler.
Warner Bros stüdyolarının 2015 yılında vizyona girecek olan "Batman vs. Superman" filminde 41 yaşındaki oyuncu ve yönetmen Ben Affleck'i yeni Batman olarak seçmesinin ardından Batman hayranları imza kampanyası düzenledi.

"Çelik Adam / Man of Steel" filminde de Superman'i canlandırmış olan Henry Cavill'ın yanında yer alacak olan Ben Affleck'in projede yer almasına sıcak bakmayan Batman hayranları Affleck'in "Bruce Wayne'i başarılıya yakın bir şekilde canlandırmak için bile yeterli oyunculuk kabiliyetine sahip olmadığını" iddia etti. John Roden tarafından başlatılan imza kampanyası şu anda 68 bin imzaya ulaşmış durumda. Roden kampanyayı başlatma sebebi olarak, Affleck'e saygı duyduğunu, yaptığı işleri beğendiğini ama "Bruce Wayne / Batman" rolü için yeterli olmadığını düşündüğünü söyledi. Indiewire sitesinin gerçekleştirdiği ankete göre, filmi bekleyen hayranların yüzde 70’i Ben Affleck seçimine karşı oy kullandı. Filmin yapımcıları ise Affleck'in karakteri derinleştireceğinden emin olduklarını söylediler.

Ben Affleck, 2003 yılında "Korkusuz / Daredevil" filminde de bir süper kahramanı canlandırmış ve oyunculuğu eleştirmenler tarafından yetersiz görülmüştü. Siz de imza kampanyasına destek vermek için buraya tıklayarak oy kullanabilirsiniz.
milliyet sanat

0 yorum:

Yorum Gönder